1. Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie ?
Tak, po złożeniu zamówienia na adres e-mail zamawiającego automatycznie jest wysyłane potwierdzenie złożonego zamówienia.
W przypadku wszelkich niezgodności prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta sklepu Carnilove.com.pl :
e-mail : [email protected] ; Tel. 504-864-063
2. Na jakie konto mam dokonać zapłaty za zakupione produkty ?
Wpłat prosimy dokonywać na konto :
Azan sp. z o.o. sp.k. ul. Czarna 25/27, 26 – 660 Radom
PKO Oddział 1 w Radomiu : 70 1020 4317 0000 5902 0347 6512
3. Kiedy mogę liczyć na bezpłatną dostawę ?
Dla zamówień powyżej 99 zł koszt przesyłki jest gratis
4. Jak zmienić złożone zamówienie ?
Staramy, się by każde złożone zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej.
Dlatego, jeżeli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu, poinformuj nas o tym fakcie niezwłocznie.
Wszystkie zamówienia które nie zostały jeszcze przekazane do realizacji można zmodyfikować.
Kontakt: e-mail : [email protected]; Tel. 504-864-063
5.Jakie są dostępne formy płatność ?
PRZELEW - płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe
6. Co zrobić, gdy zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem ?
Niezwłocznie prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta sklepu carnilove.com.pl
e-mail : [email protected]; Tel. 504-864-063
7. W jakich godzinach mogę kontaktować się ze sklepem www.carnilove.com.pl?
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałki do piątku w godzinach 8:00-15:30