Pytania i odpowiedzi

1. Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie ?

Tak, po złożeniu zamówienia na adres e-mail zamawiającego automatycznie jest wysyłane potwierdzenie złożonego zamówienia.

W przypadku wszelkich niezgodności prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta sklepu Carnilove.com.pl :

e-mail : [email protected] ; Tel. 570-197-446

2. Na jakie konto mam dokonać zapłaty za zakupione produkty ?

Wpłat prosimy dokonywać na konto :

Azan sp. z o.o. sp.k. ul. Czarna 25/27, 26 – 660 Radom

PKO Oddział 1 w Radomiu :  70 1020 4317 0000 5902 0347 6512

3. Kiedy mogę liczyć na bezpłatną dostawę ?

Dla zamówień powyżej 99 zł koszt przesyłki jest gratis

 

4. Jak zmienić złożone zamówienie ?

Staramy, się by każde złożone zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej.

Dlatego, jeżeli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu, poinformuj nas o tym fakcie niezwłocznie.

Wszystkie zamówienia które nie zostały jeszcze przekazane do realizacji można zmodyfikować.

Kontakt: e-mail : [email protected]; Tel. 570-197-446

 

5.Jakie są dostępne formy płatność ?

PRZELEW - płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe

 

6. Co zrobić, gdy zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem ?

Niezwłocznie prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta sklepu carnilove.com.pl

e-mail : [email protected]; Tel. 570-197-446

 

7. W jakich godzinach mogę kontaktować się ze sklepem www.carnilove.com.pl?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałki do Piątku w godzinach 8:00-15:30

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl