
- Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie ?
Tak, po złożeniu zamówienia na adres e-mail zamawiającego automatycznie jest wysyłane potwierdzenie złożonego zamówienia.
W przypadku wszelkich niezgodności prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta sklepu Carnilove.com.pl :
e-mail : info@carnilove.com.pl ; Tel. 570-197-446
- Na jakie konto mam dokonać zapłaty za zakupione produkty ?
Wpłat prosimy dokonywać na konto :
Azan Sp. J Agnieszka Donicz, Krzysztof Furdal
Ul. Czarna 25/27
26-600 Radom
PKO Oddział 1 w Radomiu : 70 1020 4317 0000 5902 0347 6512
- Kiedy mogę liczyć na bezpłatną dostawę ?
Dla zamówień powyżej 99 zł koszt przesyłki jest gratis
- Jak zmienić złożone zamówienie ?
Staramy, się by każde złożone zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej.
Dlatego, jeżeli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu, poinformuj nas o tym fakcie jak najszybciej.
Wszystkie zamówienia które nie zostały jeszcze wysłane można zmodyfikować.
Kontakt : e-mail : info@carnilove.com.pl ; Tel. 570-197-446
- Jakie są dostępne formy płatność ?
GOTÓWKA PRZY ODBIORZE – dotyczy odbioru osobistego
PRZELEW - płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe
PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki
- Co zrobić, gdy zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem ?
Niezwłocznie prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta sklepu carnilove.com.pl
e-mail : info@carnilove.com.pl ; Tel. 570-197-446
- W jakich godzinach mogę kontaktować się ze sklepem www.carnilove.com.pl ??
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałki do Piątku w godzinach 7:30-15:30